Sunday, January 20, 2008

17. jaanuar. Kes ei karda trenazh88ri?



Kell yks hakkas Tarmo rahutult nihelema ja teatas, et kuuleb h22li (inimeste omi siis, kes hytist tipu poolel iiguvad). Kuna ilm oli lauspilves, siis mina vastasin vingusninaliselt, et teist trenazh88ri88d a laa Cotopaxi mina kyll ei tee, aega meil on ja toitu ka. Tarmo rahutust see ei leevendanud. Vabandusega, et t2pset marsruuti me ju n6lval ei tea ja tuleb ikka vaadata, kustkaudu giidid oma kommerstgruppe veavad, kobis ta telgist v2lja.
Kui ma 2rkasin oli v2ljas valge ja pilvine (nagu ma rahuloluga tuvastasin), aga keda polnud, oli mu mees. Ma ei saa v2ita nagu ma tema p2rast eriti muretsenud oleksin ja kohati tundus, et yksik kuju paistab pilvede vahelt n6lval. Kell pool kymme oli ta tagasi selgitusega, et "ei suutnud ahvatlusele vastu panna ja et hasart l2ks liiga suureks", (s6ltlusvorme on ju igasuguseid). Yhes6naga: tipus k2idud,v6i v2hemalt nii ta arvas, kuna n2htavust ei olnud.
J2rgnes enam kui tunniajane perekondlik arutelu teemal, et mis nyyd teha. See, kellele tipp t2htis oli seal k2inud, mis sest, et midagi n2ha polnud, m6ni ju kohe armastab trenazh88re. Poolt- ja vastuargumente teistkordseks tipput6usuks tuli m6lemalt ja paljud neist kattusid. Tarmo arvates oli m2gi palju raskem, kui me kirjeldustest lugenud olime, Tungurauha, va kurivaim, on oma pursetega lume Chimborazolt sulatanud, j2rel on vaid j22, enamusel marsruudist kaldub see 45 kraadi all viltu. Mina aga ei oska ausalt8elda j22l eriti uisutadagi, ronimisest r22kimata.
Nii et oli kaks varianti: kas siirduda kohe La Cienegasse
http://www.hosterialacienega.com/html/en/hotel_cotopaxi_ecuador.html
t2histama ja rannale r66mlema v6i passida m2el edasi kitsukeses telgis, platsil kolm korda kuus meetrit, syya Travellunchi ja oodata ilma. Ma olin Cienega menyyga eelnevalt tutvunud ja v2hemalt eelroad olin ma meile juba v2lja valinud. Olime Angeloga kokku leppinud, et helistame talle kell 11 ja teatame asjade seisu, kas tulla j2rgi v6i mitte. Reservatsioon Cienegas oli ka samaks 6htuks olemas. Tarmo taris kosmosekontakti masina v2lja, s6rmitses klahve ja ... palus Angelol p2ev hiljem tulla. Cienegast raporteeriti, et neil on ka j2rgmisel p2eval meid r66m vastu v6tta.
P2ev m88dus m2kylgedelt lund pyydes, seda veeks sulatades, magades ja syyes. Imestasime ka selle yle kui palju tuhka kusagilt me telgile sattunud oli.

No comments: