Wednesday, January 9, 2008

3. jaanuar. Lahkume kodust

Kui Tarmo mulle umbes pool aastat tagasi igal 6htul hakkas ymisema viisi "El Condor Pasa", aimas mu syda halba. Aga kui mu mu 88kapile ilmus muinasjuturaamat "Lugu Mapuchest, kes ronis vulkaani otsa", kartsin juba halvimat ja 6igusega.
Nyyd oleme siis Ecuadoris plaaniga panna niipalju vulkaane kui tervis ja aeg lubavad.

V2ikesed viperused said alguse juba Tallinna lennujaamas, kui suundusin abikaasale v2rsket Playboyd ostma, kindlasti pole see ajakiri n6rgan2rvilistele, sest minu k2ed v2risesid sedav6rd, et pillasin maha ja kaotasin 2ra oma pardakaardi. K2ivitasime viivitamatult paanikaosakonna ning p2rast 10 minutit kestnud v2ga n2rvilisi otsinguid 6nnestus see lennujaamat88taja abiga leida.

T6eliselt halvasti hakkas aga meil minema lennul Amsterdamist Limasse. K6igepealt unustas stjuuard mulle praetud p2hklid ja salvr2ti ulatamata! Seej2rel kruiisis sujuvalt m88da, ilma et oleks jookegi pakkunud! Kui Quitosse j6udes minu pagasit lennukilt ei saabunud, ei imestanud ma enam millegi yle. Kyll aga imestas Tarmo, et kus ometi on tellitud transport peenest haciendast nimega San Jorge. V6tsime siis takso ja kimasime ise San Jorgesse, mis asub m2kyljel linnast v2ljas. Kell oli 1.30 88sel, k6ik oli pime ja kostis koledate lindude ja/v6i loomade h22litsusi. Koppisime aknaid ja uksi ja taksojuht koppis ka ja h6ikas aeg-ajalt hispaania keeli miskit. L6puks l2ks 1 tuli p6lema akna taha ilmus keegi vanem mees, vaatas mind korra (valge naine, valges jakis seismas valguss66ris) ja ilmselt otsustades, et tegemist on vaimuga, lahkus ja kustutas tule. Meie erakordselt vastutulelik taksojuht helistas veel oma mobiililt korduvalt San Jorgesse, aga ei kostnud sealt kippu ega k6ppu.
Tarmo pakkus v2lja ainuv6imaliku lahenduse: pystitame telgi. Mina aga t6mbasin nina vingu ja ei olnud n6us p2rast 30 tundi lennujaamu ja lende telkima. Niisiis otsisime LP raamatust v2lja Quito vanalinnas hotelli nimega "Real Audencia", mida t6legandasime kui "t6eline vastuv6tt" ja lasime end taksojuhil sinna s6idutada.

No comments: